lördag, mars 15, 2008

Framtiden..

I första hand ska jag sikta på att klara av den här terminen, för den är tuff.
Men jag har snart klarat hälften, och då måste jag ju klara andra hälften också, eller hur?

Sedan ska jag i långa loppet sikta på att klara hela utbildningen. Just nu känns det ju väldigt tradigt. Men jag har snart gått hälften, då ska jag väl klara andra hälften också, eller hur?

När jag är färdigutbildad ska jag söka jobb. Och så ska jag (läs vi) flytta dit, där jag får jobb.
För nu är jag rätt less på Norrtälje. Känns som om man kan den här staden nu.
Allt känns så samma, samma hela tiden. Behöver en nytändning, behöver förändring.


These places and these faces are getting old,
so I'm going home...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaa tråkigt om du skulle flytta! :( Men det är väl säkert så att jag heller inte kommer att stanna kvar i LILLA Norrtälje, vi får flytta till samma nya håla tycker jag då i sådant fall! ;)