torsdag, mars 13, 2008

En ovanlig undersökning tack!

Imorse var jag duktig och ringde till gyn. Men tanten jag fick prata med hade nog inte alla pommes frites på tallriken, för hon frågade vad för slags bekymmer jag hade råkat ut för. Och jag sa som det var, att jag inte hade råkat ut för något utan bara ville göra en vanlig undersökning. Då sa hon: Jaha men nu är det så att det inte finns något som heter vanlig undersökning. Är du säker på att du inte har några bekymmer?
Hahaha då tänkte jag: Nej men jag får väl gå ut och skaffa mig några då.
Fast det sa jag inte.

Haha vilka människor det finns! Kanske hon extraknäcker på Telenor, eller vad tror du Madde? Hahahahahaha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHHAHAHAHAHA!! :D SÅ måste det vara!! Du löste mitt problem! :D ahhahaha! Du får gå ut och skaffa dig några problem, vilken rolig kommentar! :D hahahaha!

Anonym sa...

Svar: Haha, skoj:)

Anonym sa...

Vilken jävla kärring. är det något fel med att man vill göra en rutinundersökning för att kolla så att allt är okej? kärring.