fredag, mars 07, 2008

Konstiga drömmar inatt

För det första drömde jag att vägarna ute på Löparö hos pappa hade asfalterats, och där körde det bilar hej vilt. Helt sjukt.
De som bor på ön, pappa och alla de andra, tyckte att det var bra, att det blev lite mer uppstyrt.
Jag tyckte iofs det såg stilrent ut och så, att det var praktiskt om det nu ändå skulle köras bilar där, vilket det aldrig gör :P Men det var ju synd på alla söta små grusvägar med gräs växande i mitten, som kittlade en på benen om sommaren. Jag sa till pappa: Tur att jag tog massa kort på vägar sist jag var här (för det gjorde jag ju faktiskt på riktigt!).

Sedan drömde jag att jag som idag, vaknade och gick upp och upptäckte att det inte alls var fredag, utan det var MÅNDAG! Och jag började inte alls klockan 13,00 utan klockan 9,00!
Jag hade alltså ingen som helst koll och hade tydligen missat en hel helg! Och det kan stämma att jag drömde det, för på sista tiden har jag varit helt bortkollrad i huvudet.
Pga detta sov jag över hos lite olika klasskompisar, sådana jag inte ens känner. Och hos en av dem så var vi uppe till klockan 04,00, för jag tyckte att om vi inte var tvugna att åka hemifrån förrän 08,00 när vi började 09,00 så tyckte jag att det var värsta sovmorgonen. Och precis när vi skulle gå och lägga oss så ringer Sara (världens tröttaste Sara i might ad). Hon var ute och festade med Carro och ville att jag skulle gå till kansliet nästföljande dag och sjukskriva henne.

Hahaha, gud vad konstiga drömmar kan bli ibland alltså!

Jag drömde dock ingenting om det jag trodde jag skulle drömma om..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lugnt:) Hoppas det är till hjälp! Du får höra av dig och berätta hur tävlingarna gick sen!
Mvh / Sophia Jiglind