onsdag, mars 05, 2008

"Jag satte mig på en blodig kanin"

En kursare berättade idag att hon hade pratat med en kompis för ett par dagar sedan, och kompisen hade berättat att hon hade satt sig på en blodig kanyl i tunnelbanan. Men det var bara det att min kursare hade hört "en blodig KANIN", haha. Så när hennes kompis började prata om HIV och andra hemskheter så förstod hon inte riktigt hysterin. Och hon undrade hur det skulle gå till, att man fick HIV av en kanin. När väl missförståndet var utrett sedan så blev det ju förstås lite skratt. Men ändå, gud vad hemskt att sätta sig på en blodig KANYL. För det hade tydligen gått igenom..

Jag garvade iofs när jag hörde detta. För jag frågade min kursare: Hur i hela friden tänkte du med kaninen?!
"Åhå, här ligger en blodig kanin, jag tror jag sätter mig här." Eller!?

Haha, fan vad vi garvade åt det resten av diskussionen typ :P
Sedan blev det ett uttryck, som typ "klamp i klaveret".

Nej nu har jag nog satt mig på en blodig kanin!

Inga kommentarer: