måndag, mars 17, 2008

Försvarsmekanismer

Har du några sådana som du använder?
Blir du på ett speciellt sätt när du vill skydda ditt innersta från att gå sönder, om du känner att någon kommer för nära?

Jag vet inte om jag har det själv. Eller jo förresten.. Kan nog bli lite elak mot folk om jag känner att jag måste skydda mig. Inte så att jag går runt och fräser åt folk jämt sådär. Men jag nog vara lite hård eller ja.. småelak om jag känner att mitt hjärta är i fara. Jag vet inte, men jag tror det. De som känner mig vet väl bättre antar jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

inte för att jag känner dig så bra... men du blir lite smått elak JA!!!! hihi.. go natt

Cicki sa...

Jag får helt klart flykttendenser och drar mig undan. Kanske inte så smart men det är en självbevarelsedrift.

Anonym sa...

ja, jag tyckte det var väldigt smart :) har gett mig nästan 5 gånger fler läsare :)