tisdag, mars 11, 2008

Kvällen igår

Redan nere över förlusterna av matchen och förlusten av kjolen så var det som att bägaren rann över igår kväll.
Vill egentligen inte gå in på några detaljer, men låt säga att jag än en gång inte kunde hålla mun utan var tvungen att vara så där ärlig som jag är så bra på. Och oftast kommer det tillbaks och biter mig i rumpan, även om jag vill inbilla mig att jag får tillbaks samma ärlighet av min omvärld. Men jag förlorar oftast på det ändå i slutändan.

Jag orkar inte med att du försvinner. Jag har redan varit med om att människor jag älskat har försvunnit, både en och tre gånger. Och jag orkar verkligen inte en gång till. Orkar inte..
Vi har ju så roligt, skrattar och skojar. Vill inte tappa det.

Nu säger du att allt är bra igen, men jag har så svårt att tro det. Jag har varit här förut och vet hur det kan sluta...

Gå inte bakom mig, jag kanske inte kan leda dig.
Gå inte framför mig, jag kanske inte kan följa dig.
Gå bara bredvid mig och var min allra bästa vän.

Inga kommentarer: