torsdag, december 27, 2007

Så här var min annandag:

Vaknade kl 10.
Gick upp och åt frukost framför tv:n, sedan fastnade jag där.
Vid tolv gick jag upp till mamma och lånade bilen för att åka ner på stan och handla julklappar åt syskonbarnen.
Sedan åkte jag hem och städade lite och bäddade rent.

Strax efter klockan tre kom Jens, Emma, Emilia och Vilma. Vi fikade och öppnade julklappar. Sedan lekte vi med katten och busade.

De åkte hem vid halv fem nånting. Fem kom Micke hem och då åkte vi till hans farmor och farfar i Rimbo.
Där väntade mer julmat *uff* och trevligt sällskap. Syskonen Wik var där också, utom Malin som jobbade.

Vi var hemma vid åtta tror jag, och sedan satt vi, jag och Micke, och plöjde Förhäxad resten av kvällen *mys*
____________________________________________

Reflektioner:
En lagom annandag. Julmaten blev lite för mycket och jag åt inte så värst mycket. Men annars var det.. lagom. Fick träffa syskonbarnen *mys* och brollan.
Och mysa i soffan med älsklingen! :D Men nu är det skönt att helgen är slut.

Inga kommentarer: