onsdag, december 05, 2007

Hur gör man när kärlek möts av hat?

Hur ska man bete sig när man försöker tycka om (och kanske till och med älska) någon som bara är hatisk tillbaks? Till slut blir man bara arg på den personen men det fungerar inte heller för då blir man bara mer hatad. Så försöker man igen att vara snäll, trevlig, omtänksam och älskvärd. Men man får inte ens respekt tillbaks. Det är så frustrerande. Man vet att han behöver kärlek men det är så svårt att älska någon som hatar en tillbaks.

________________________________________________

Kom igen, rösta i min undersökning, jag vill veta vad ni tycker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sånt är jobbigt.. någon speciell du syftar på? Jag har redan röstat! ;)

Anonym sa...

Asså, jag fattar inte sådant där :S
Kan inte sätta mig in i tankesättet som personen har när den beter sig på det där viset. Personligen tycker jag att det är larvigt och ett "waste of time".
Älska varandra mer därute, säger jag =) // Crille crillecool.spaces.live.com