tisdag, december 04, 2007

Ett inlägg om lite blandat

Oerhört kreativ rubrik kände jag.

1. Igår bakade jag pepparkakor. Mums!

2. Har fått tillbaks kontakten med Dita! Jättekul! :D

3. Tias ville stå med i min blogg. Tias, nr 3 här i min lilla lista är tillägnad dig! Efter nästa helg lär du stå med igen!

4. Till veckan kommer soffan. Gött!

5. Längtar som tusan till nästa helg! HAJEN CUP!!!

6. Funderar på att skriva flera inlägg per dag, precis som Madde gör, så det slipper bli sånna här tråkiga inlägg, med tråkiga listor, som handlar om allt möjligt. Vad tycker ni om saken?

7. Har lagt till en ny länk i min länklista här i bloggen. Kommer lägga till en till snart. Ska förresten ta och rensa i den där listan..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med fler inlägg tycker jag låter som en jävligt bra ide!! :) I LIKE! :D

Anonym sa...

Ja, skriv oftare, säger jag med ;)

Å fan vad gött när ni får er nya soffa :P Jag slår vad om 1000 spänn på att den är skönare än den förra :D

Förresten, lägg till min blogg bland dina länkar, tack =) Jag har lagt till din..

Puss // Crille crillecool.spaces.live.com