söndag, december 30, 2007

År 2007

Hittade den här listen i den här bloggen.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fyllde 21, haha :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jaa, jag höll det jag hade - att lära mig dricka kaffe :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inga vänner så.

4. Dog någon som stod dig nära?
Mickes mormor.

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej det har varit ett bra år :)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Måste säga midsommarafton, 22/6-07. Då jag och Mikael förlovade oss :)

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag fick VG i kulturanalyser, haha :P
Sen två bowlingframgångar:
- Final i U23-SM
- Final i Hajen Cup

9. Största misstaget?
Hm oj, det vet jag inte faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja förkyld och så där, som man är.

11. Bästa köpet?
Tvättmaskinen. Fast tekniskt sett betalade mamma så jag vet inte om det räknas..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen filmer.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flytten, katten och förlovningen :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Umbrella. Spelades jämt på mornarna på radion i P3 när man stod och sorterade post i somras. Och väääärsta plågan också! ...ella, ella, ella, ella, ella... GAAAH, SOMEONE MAKE HER SHUT UP!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. Iaf om man jämför med 2006.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Levt sunt.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Levt osunt.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mig och Micke på julafton. I Edsbro på juldagen. I Rimbo på annandagen.

19. Blev du kär i år?
Jag är ju redan kär och det blev jag ju inte i år så jag får väl svara nej antar jag :S:P

20. Hur många one night stands?
None.

21. Favoritprogram på TV?
Svårt val. Säger nog Desperete Housewives. Upptäckte det i år och har följt det sedan dess. Ska skaffa boxarna också! :D

23. Bästa boken du läste i år?
Linas Kvällsdagbok 1&2. Enda skönlitterära boken jag läst. Så det var inte så svårt val, för kurslitteraturen ger jag inte mycket för ;)

24. Största musikaliska upptäckten?
Marie Picasso. I love her voice :D

25. Något du önskade dig och fick?
Katt :D

26. Något du önskade dig men inte fick?
Hm nä, tror banne mig inte det. Jo, ett nytt köksbord iofs. Men det är ingen fara på taket. Vi klarar oss med det vi har, dessutom fick vi massa annat fint och bra som jag inte för allt på jorden skulle byta mot ett nytt köksbord!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Smörgåstårta ute på gräsmattan med nära och kära :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej inte som jag kan komma på på rak arm.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Som vanligt. "Jag-bryr-mig-lagom-mycket-stilen".

31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, familjen och kärleken :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha sugen på?! Hm, får säga Pernilla Wahlgrens man. Såg han för en tid sedan på Roomservice. Damn, he's hot! :D

33. Vem saknade du?
T och J.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Sara och Lotta <3


Inga kommentarer: