onsdag, december 19, 2007

Flängt och farit och MYSCHLAT!

Kom hem för nån kvart sen eller så. Vet inte exakt. Var bara tvungen att sätta mig ner och rela-la-laxa lite, har varit på språng hela dagen.
Först var jag och Sara till Panduro och sen var vi till ONOFF och Guldfynd för hon skulle köpa lite klappar till de sina. På Panduro handlade jag på mig lite grejer, hehe ;)
Sen bussen hem och så bara dumpade jag av min väska och det hemma, sen for jag till Flygis och handlade lite där. Myschlade* lite, hihi. Sen till ÖB och Coop och nu är jag hemma igen. Ska snart början med middagen också, men först ska jag, om ca 10 min, gå till bostadsrättsföreningens expedition och hämta nån tvättstugenyckel eller vad det var. De har tydligen ändrat om en del med tvättstugan. Vi använder ju iofs maskin, men det kan ju va bra att ha. Tvätta lakan och sånt kan man ju göra i tvättstugan. Har vi iofs också gjort i maskinen, men ändå :P

Sen ska jag fortsätta myschla lite, hihi. Återkommer..


*=Myschla innebär allt som har med att smussla med julklappar att göra. Det kan vara att köpa julklappar, att göra egna julklappar, att slå in julklappar, att rimma på julklappar etc. Mycket användbart ord i juletid. Kom ihåg det!

Inga kommentarer: