måndag, december 10, 2007

Har mkt att skriva!

Men orkar inte just nu. Har varit så mkt i helgen så jag är alldeles slut. Lovar en full redogörelse imorgon, om helgens bowling och mkt annat.

Vill bara säga 2 saker innan jag går och lägger mig för natten.

1) Marie vann Idolfinalen. För mig spelade det ingen större roll vem som vann, men faktum var att just vinnarlåten passade Marie bättre.

2) Vi har äntligen fått våra nya soffor! En 2:a och en 3:a i brunt skinn, sååååå himla snyggt!!

Tack och godnatt!


PS. Fortsätt rösta i min poll, ni som ännu inte gjort det. Tänk på att ni kan välja fler svarsalternativ när ni röstar, om ni saknar fler saker i min blogg. Just nu är det en entydig röstning. Ca 20 timmar kvar så ni hinner under morgondagen (måndag alltså)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, det har du rätt i! Den sortens musik som idolvinnaren väntas producera är bättre lämpad för Marie.
Jag läste att Amanda ändå kommer att få ge ut en skiva med sina egna låtar, så personligen tror jag att Amanda var lika glad för att komma 2:a.

Har ni fått sofforna? Vad sköönt! :P

Ser fram emot morgondagens blogginlägg..

kram/ Crille

crillecool.spaces.live.com