söndag, december 30, 2007

Året som varit

Hittade den här i samma blogg som förra listan.

Årets häftigaste: Förvandlingen av lägenheten vi bor i just nu

Årets värsta: Basgruppsdagarna! Always!

Årets utbildningar: Ja, allt jag läst hittills på LHS.

Årets skada: Har inte haft nån sådär. Skärsår är väl inte nåt att nämna?

Årets politik: Blått. Blev det ju.

Årets resa: Får nog säga Jönköping där! Örebro var också kul. Och Hudik och Norrköping och Nässjö. Men Jönköping vinner! Hahaha, så långt har jag rest.

Årets hemsida:
http://kallamigtilda.blogspot.com/ (REMEMBER IT!)

Årets förening: BWK Ankaret. Och Norrtälje BS får man väl nämna på ett hörn också ;)

Årets film: Number 23.

Årets fight: Ingen aning.

Årets sämsta livsmedelbutik alla kategorier: Får väl säga Lidl, vägrar handla där av nån anledning.

Årets gnällmusik: Umbrella, alla kategorier...ier...ier...ier

Årets präktigaste: Vet inte.

Årets svenska skiva: Har banne mig inte köpt några skivor i år.

Årets TV-serie: Desperete Housewives.

Årets melodifestivalminne: Schlagerfesten på Vigelsjöhöjden, med Så ska det låta och hela baletten! :D

Årets storm i ett vattenglas: Say what? :S

Årets mesigaste: Hawa i Top Model. Hon ser faktiskt lite mesig ut ;)

Årets bakverk: Mockarutor. Det är det jag oftast bakar.

Årets teknik: Ja inte är det min i bowling iaf :P

Årets smaksättare: Salt. Slår allt. (RIM :D)

Årets bästa konsert: Har jag varit på nån? Nope.

Årets snygging: Mike :D

Årets tv-kalkon: Oj, svårt att minnas. Får hänvisa till Agnetas Nyårskarameller, eller liknande program.

Årets sommar: Haha, är det fler somrar på ett år?! Då har jag missat nåt!

Årets alkoholhaltiga dryck: Maddes drinkar! MUMS!

Årets tankeställare: Jobbar med mitt självförtroende, då får man sig en tankeställare då och då.

Årets goda gärning för mig själv: Se ovan.

Årets goda gärning för andra: Gör jag sånt? Det får andra avgöra.

Årets upptäckt: Att jag kan.

1 kommentar:

Anonym sa...

VILKA BRA LISTOR!! Så bra att jag snor dem till min blogg! :D Håller verkligen med dig om Umbrella!! :)