måndag, december 17, 2007

Igår, idag, imorgon

Igår:
Julfest. Det var trevligt, god mat och mysigt sällskap. Månskensbowling lite senare också, "Lasse Berghagen" (som egentligen heter något annat men som är så himla lik!!) vann den och priset var en kägla.
Sen stod jag och Sofie och lirade lite skotte. Vi fick in en 140-serie med hallklot där faktiskt. Gick riktigt bra :P
Vi spelade en stund med vänstern på slutet också. Totalt blev det 1023 på 8 serier, med hallklot *asg* Inte så pjåkigt. *asg igen*
Vi kom hem här vid halv två och då var vi så trötta så vi somnade nästan med detsamma.

Idag:
"Inget-speciellt-att-göra-dag". Skönt. Sofie sov kvar här och vi var upp till mamma och åt frukost för jag hade glömt att handla, haha.
Sen åkte vi iväg och handlade lite, både juklappar och annat, t ex 6 kilo godis :P Inga mer kommentarer om det, ni får tro vad ni vill. Det är öppet för fri tolkning.
Sen blev Sofie hämtad och jag åkte hem för att slå in lite julklappar och blogga, och om en stund ska jag baka lite hade jag tänkt.

Imorgon:
Första skoldagen efter praktiken. Ja, mer kan jag ju inte säga om morgondagen för jag vet ju inte vad som händer då :P


Återkommer! Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

ok! :D det låter som det var en kul julfest :P jag tror ni åt upp godiset själva eller så ska du ge bort de i julklapp ;P hahaha