tisdag, januari 06, 2009

Övning ger.. ofärdighet?

Har smidit lite planer idag. Satt igång motorn, fast bara på ettans växel än så länge. Det är inte bråttom. Men ändå, nu hör man hur det puttrar. Bara att hoppas på att det inte blir motorstopp utan att det håller ända in i mål.. Hihi!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Var och tränade med sambon tidigare idag. Usch och fy och blä skulle väl kunna beskriva rätt så bra hur det gick. Jag fattar inte hur jag kan ha blivit sämre och gått bakåt i utvecklingen genom att träna en dag till extra i veckan?! Det är ju bara jag som är så mupp, andra blir ju bättre när de tränar.
Snittmässigt har jag sänkt mig säkert 10 pinnar på ett halvår och teknikmässigt.. ja där är det bara som ett stort svart hål, vet varken ut eller in. Vad göra liksom?

Om en dryg timme kommer päronen på middag så kanske bäst att börja slamra med kastrullerna nu. Ciao!

Inga kommentarer: