söndag, januari 18, 2009

Köpsugen

Jag har suttit och surfat runt och kollat fotoprylar. Guuud, man blir så sugen! Senast kollade jag på ett makroobjektiv, det skulle inte sitta helt fel. Har också kollat lite på filter och blixtar. Men, sånt får vänta tills man har lite mer pengar (när man nu har det, om man nånsin har det?) och det är ju egentligen ingen brådska. Man blir så himla sugen bara!

Har ett par plåtningar inbokade framöver, ser fram emot dem. Den första är på fredag, de andra är datumet lite oklart men det sker nog här i januari iaf. Kul kul! :D

Vi vann igår över Dimico, det var göttans! 13-7 skrevs slutresultatet till och slagningen på 5957 har jag för mig.
Jag själv fick äntligen spelet att lossna lite, efter en knackig start. Bara hålla tummarna för att det håller i sig något sånär, men samtidigt vågar man ju inte hoppas på för mycket.
Nästa helg väntar dubbel borta mot Parant och BK Eva Norrköping. Det blir en miniweekend i Mjölby då med lite bowling och samkväm på lördagkvällen. Mys ^^

Inga kommentarer: