måndag, januari 12, 2009

Gotland

Igår kväll vid halv tio kom jag äntligen hem efter en helg på Gotland.
Det blev torsk i ligapremiären med 12-8. Dock snyggade vi till siffrorna rejält eftersom de ledde med 9-1 efter 2 serier. Och den diffen kan spela avgörande roll längre fram i vår. Så det var ju alltid nåt.
Mitt eget spel, ja vad ska man säga? Mitt självförtroende gällande bowling har liksom dalat mer och mer under hela höstsäsongen och igår var droppen tror jag, nu är det helt kört i botten. 127 i första, sedan var det tack för mig, leverpastej.
Ska upp till hallen idag och spela och försöka hitta nån slags känsla. Tvivlar på att det går men måste väl försöka. Nej usch, känns jäkligt tungt just nu och knappt roligt.

Det jag ska säga om Gotland också är att jag blev jätteinspirerad att åka dit och fota i vår eller sommar. Fanns många fina motiv att fånga med kameran. Får se vad vi kan göra åt det..

Och appropå kameran och att fota, nu ska jag börja göra mig i ordning för min plåtning med Minnah! :D Ska bli grymt kul, kommer nog få mig att sluta tänka på bowlingen en stund! :D

Inga kommentarer: