torsdag, januari 22, 2009

Se hit!

Bor du i Roslagen? Perfekt! Gillar du att stå framför kameran?
Vänta! Svara inte på det här! Svara på det i min enkät som jag har gjort. Och det gör inget om du inte bor i Roslagen, du får svara på den ändå.
Jag har gjort en enkät för att jag eventuellt kommer att starta eget företag i framtiden och jag vill därför försöka kartlägga min marknad lite grann.
Vore jättetacksam om du tog ett par minuter och svarade på den. Ja du läste rätt, det tar inte mer än ett par minuter. KLICKA HÄR för att komma till enkäten.


PS. Vill klargöra att horoskopet jag skrev i bloggen igår har jag hittat på själv. Enbart för att bevisa min poäng om att vi tolkar stjärnorna utifrån den synvinkel vi tycker passar. Visst gick ni på det? Jag gjorde det nästan själv, fast det var jag som hade diktat ihop det! DS.


Glöm inte enkäten! Tack!
---------->ENKÄTEN<----------

Inga kommentarer: