onsdag, januari 21, 2009

Fråga stjärnorna

Jag vet inte varför, men på senare tid har jag lyssnat mycket på Cajsa-Stina Åkerström. Gillar hennes sound på något vis.
Speciellt har jag fastnat för den här gamla dängan:



Jag ska kanske själv fråga stjärnorna om när? Men jag har en tro att om man frågar stjärnorna får man oftast det svar man vill ha, just för att man ser de tecken man vill se, och bortser från resten. Eller är det inte så? Är det så att t ex horoskop kan vägleda dig i livet? Det återstår att se...

Månadens horoskop - Kräftan
Månen står i öster på din himmel under första delen av februari. Ta tillfället i akt och gör något du drömt om länge. Du har en tendens att grubbla över om du verkligen ska våga satsa. Vill du få något fullt ut måste du också ge ifrån dig i lika mängd för att få tillbaka. Om du vågar ta steget kommer lyckan att le mot dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag kompletterat frågan om utbildningen :)