måndag, januari 26, 2009

Dialekternas mecka

Där har jag varit i helgen! Omgiven av härlig östergötska i dagarna två!
Jag är så avundsjuk, jag vill också ha dialekt! Jag har försökt prata östergötska men Lotta har bara skrattat åt mig. Undrar om det finns nån kurs man kan gå..? :P
Nu är jag ännu mer övertygad om att jag ska flytta dit en dag. Låta mina barn växa upp där så jag får höra den härliga dialekten varje dag!

Anyway, bowlingen är inte så kul att skriva om, det blev dubbeltorsk. Gud så träligt..
Men jag fick iaf två kramar i Norrköping som jag har väntat på sååå himla länge! Tack vännen för att du kom och tittade, om än bara för en liten stund. Det betyder massor! Jag insåg inte hur mycket jag har saknat dig förrän du stod där.

-----------------------------------------------------------------------

Nu ska jag titta igenom bilderna från dagens plåtning och börja redigera lite.
Det var roligt att samarbeta med en mua, hon var proffsig! Och modellen var riktigt duktig när hon klättrade i gallren och stod i konstiga positioner. Blir nog riktigt bra när det är klart!

Inga kommentarer: