torsdag, januari 15, 2009

Kärlekspar som vill bli fotade?

Igår och idag har jag suttit i växeln på kommunen, och gud vad mycket tokigt man får höra ibland alltså. Folk som ringer tror antagligen att vi är allsmäktiga, för ibland ställer de frågor som varenda normal människa vet att inte en växeltelefonist kan svara på.

Håller på och fotar lite här hemma också, på temat "Bostad". Hittar inga bra motiv dock. Man är väl lite hemmablind. Men har hittat två motiv iaf som kan funka, varav det ena jag gillar mer än det andra.
Ska fota på temat "Närhet" också. Något kärlekspar som har lust att ställa upp som modeller? När jag tänker närhet, tänker jag mys. Jag tänker omfamningar, kärleksfulla blickar och smekningar, leenden.
Jaja jag har ju tid på mig så det hinner säkert fixa sig. Ska fortsätta leta bostads-motiv nu.

Inga kommentarer: