fredag, januari 23, 2009

Fotofredag!

På förmiddagen fotade jag min frissa, hehe :P Skulle ju som jag nämnt tidigare (tror jag?) gestalta ett yrke. Det blev en hel del bra bilder som jag ska redigera vid tillfälle. Har börjat men är inte färdig.
Sedan var Ingrid här idag på eftermiddagen. Jättehärligt att träffa henne igen, vi ses inte allt för ofta men när vi gör det är det på nåt sätt som om vi aldrig har varit ifrån varandra. Syskonkärlek helt enkelt, dock inte biologiskt. Men i vissa fall är vatten tjockare än blod tycker jag! Jag fotade henne med, porträttfoton med stämningsfullt ljus i svartvitt. Blev himla bra resultat och jag har börjat redigera dem också. Supersnyggt blir det!
Pajas den rackarn bet nästan av synkkabeln till blixten (f***katt). Men älsklingen räddade dagen genom att sticka iväg till bowlinghallen och löda ihop den. Frågan är bara hur länge sen håller. Ska nog beställa en ny för säkerthets skull. Men den höll iaf för fotograferingen med Ingrid.
Micke, you're my knight in shining armour and I love you! <3 Han lekte fotoassistent också ett tag men jag såg på honom att han var uttråkad till döds så jag fixade så jag kunde ha reflexskärmen på mitt kamerastativ, eftersom jag fotade handhållet. Vilket snille jag är! ;)
Nog babblat om foto, ni har säkert redan slutat läsa. Nu ska jag krypa ner för imorrn bär det av till Mjöby (och sedermera Motala och Norrköping) för bowlinghelg!

BYE!

PS. Jag har lagt enkäten uppe i högra hörnet som stadig länk, för er som inte har gjort den! DS.

Inga kommentarer: