onsdag, januari 21, 2009

Foto för hela slanten

På fredag ska jag fota Helena för att gestalta ett yrke. Jag har redan lite idéer till vad jag ska ta för bilder så det blir nog bra. Då ska jag klippa mig också, ska bli himla skönt!
Sedan har jag en plåtning på måndag med en tjej här från Norrtälje. Vi kommer även samarbeta med en mua från Danderyd, ska bli spännande. Det blir lite punktema på den plåtningen.
På torsdag nästa vecka har jag en till plåtning, då blir det filmtema för jag ska skicka in bidrag till en fototävling som hålls här i vår lilla stad, det var annons i lokalblaskan för ett par dagar sedan.
Och vilken dag som helst väntar jag hem makrotuben som jag beställde, så då blir det nog att fota lite makro.
Ja foto, foto, foto. Det är mycket sånt nu. Men det är ju så himla roligt! :D

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.