tisdag, januari 20, 2009

Små barn roar sig lätt..

Lite humor så här på morgonkvisten. Iaf så tyckte jag att det var roligt.
Har suttit inne på lanetalk.com (gamla tuba.nu) som är en community för bowlare. Där hittade jag en intressant funktion. En liten knapp i högra hörnet som översätter alla dagboksinlägg till engelska. Det roliga i det är att det verkligen blir direkt översatt. Och jag har suttit och läst högt och garvat om vartannat här.

Här är t ex ett inlägg jag skrev när jag fick VG på en kurs på Lärarutbildningen:

Did VG to last the course! Holy shit what beauty! : D

Och det här skrev jag om en ligapremiär när vi vann och Helena gjorde 900:

And won, we did, with 15-5. 5909, hyffsad start of the season! Self did I get an effort like that, but I am really pleased. Felt damn good. 517 for three, yes that sounds not so HERE good but it was. Was that last series came down some.
Sofie, it was great to play with you! I hope it becomes more time! Perhaps already on Saturday ..
Helena, what the hell you are cruel! Congratulations to perset both at 1 and 4 series!


Haha det är svordomarna som blir roligast ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Jag fick det i julklapp så jag kan inte tipsa om nåt bra ställe tyvärr. :/