torsdag, januari 08, 2009

Början på en karriär? :D

Tänk att så lite kan göra så mycket! :D

Idag kändes det lite farligt att sitta i postbilen för på flera långsträckor där jag inte har några lådor satt jag nästan och halvsov. Det berodde nog inte bara på att jag var trött utan dels för att radion inte funkade och dels för att jag hade full värme på i bilen och då blv jag alldeles dåsig. Så till slut kände jag att jag var tvungen att stänga av värmen. Satt och småfrös i bilen, men jag höll mig åtminstone vaken!

Kommer hem efter jobbet, helt slut! Slänger mig på soffan och gosar in mig i filten och glor på Top Model. Kommer på att jag måste ha nån middag och värmer lite rester. Väldigt upphetsande..
Känner mig allmänt seg och tråkig och sätter mig framför datorn. Och skiner upp! :D

Har fått mail från en tjej som vill boka en fotosession med mig! :D:D Fatta!! En som ber mig om mina tjänster som fotograf!! :D:D Hahaha, jag blev så glad så nu är jag inte seg längre, nu spritter det i hela kroppen. Hon ville ses redan imorrn men då jobbar ju jag.. Hoppas vi kan boka en tid i början på nästa vecka!

Nu mina vänner ska jag fortsätta gotta mig i detta fantastiska som lyste upp hela min tillvaro!
Hej so long.

Inga kommentarer: