lördag, mars 07, 2009

Tankar om Andra Chansen

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ INTE APAN TILL GLOBEN!!!!

...var min spontana, första tanke när allt var klart.
Att Sarah gick till Globen var väl okej. Hade helst sett Lili&Sussie och Amy i final tror jag.
Att grek-låten gick till Globen var också helt okej. Även om det var länge sedan man hörde den låten så hade jag nåt svagt minne av att den var rätt så bra.
Känns ändå inte som att det spelar så stor vilka som går till Globen från Andra Chansen, för de bidragen vinner aldrig ändå, folk har redan röstat bort dem en gång. Men den här gången spelade det roll för det innebär att jag måste både se och höra Ugglan LIVE!

Hur i hela fridens namn ska jag överleva det?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa ÖRONPROPPAR är mitt tips hahaa:-)

Anonym sa...

Sugen på en alldeles egen spakväll hemma som knappt kostar pengar alls? Läs min blogg för massor av tips!

Anonym sa...

Inte alls kul att hon gick vidare. Bläh!

Anonym sa...

Hon suger riktigt ordentligt! Hur kunde hon överhuvudtaget komma med i tävlingen?

Anonym sa...

Haha, någon har hunnit före mig att skriva öronproppar =) Det är nog det bästa tipset du kan få är jag rädd. Ett annat tips kanske kan vara att inte äta så mycket innan. Man kan ju så lätt bli illamående *buuuaaäääääärrrrrkkkk*