onsdag, mars 25, 2009

Seg dag på jobbet

Ååååh vilken seg arbetsdag. Ogillar att jobba när det inte händer nåt. Man bara sitter och tittar på klockan och vill gå hem.
Då är det bättre att jobba på posten för då flänger man hit och dit hela dagen och tiden går megafort!
Tror jag ska ta med mig lite plugg imorrn så jag har nåt att göra när jag sitter där. Imorrn ska jag dessutom sitta där helt själv. Hela dagen! Hjälp! Men det får gå som det går.

Ska strax käka lite middag, sedan är det väl dags att dra sig upp mot bowlinghallen. Först titta lite på träninge (vill också spela) och sedan kommer väl Linda och Desiree så småningom så vi kan börja fixa för plåtningen. Ska bli kul! Och tamejävlar att jag ska vara en bättre fotograf idag än igår! Så det så!

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Inget "lycka till ikväll", ingen kram, inget "vi hörs sen", ingenting..
Is there something you wanna tell me? Alla kort på bordet, var det inte så?
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: