tisdag, mars 24, 2009

Lite behind the scenes från idag

Plåtningen idag gick bra, fick den vanliga kvoten på 10% bra bilder av alla jag tog.
Det enda som var svårt var att det kändes så stressigt eftersom alla (främst modellen då) frös som sjutton. Så det fanns inte så mycket tid att hinna tänka på poser eller vinklar eller så. Bara att köra på och knäppa så många kort jag kunde.
Och så var jag alldeles tankspridd idag. Madde frågade mig var min reflexskärm var när vi satt hos henne och höll på med stylingen. "Visst ja, den har jag glömt" svarade jag, varpå jag åkte hem och hämtade den. Orutin!!
Och så höll jag på att glömma både vantar och min kamerablixt hos Madde efteråt sen.
Nej mina prestationer som fotograf har sett bättre dagar. Men det blev ju en del bra bilder iaf, tur det.
Här är lite behind the scenes från idag också.

Inga kommentarer: