torsdag, mars 19, 2009

Syjunta och fotoshopping

Kom nyss hem från Madde. Vi skrattade inte fullt lika mycket idag. Mycket beroende på att klänningen var mycket finare idag. Den blev inte alls så himla pjåkig faktiskt! Du är så händig och duktig gumman! Kommer nog bli kalas!
Plåtningen då klänningen ska användas kommer att äga rum på tisdag. Ska bli spännande! Vi kom på en plats för plåtningen också precis innan jag skulle gå så det känns göttans!

Åkte ner till Kettis en snabbis också för att kolla vad jag kan köpa där med mitt presentkort. Och just nu ser det ut som att det blir en stycke kameraväska eftersom min är på tok för liten nu för alla grejer jag har. Och ett stycke batterigrepp. Tror inte det blir så mycket pengar kvar men ifall det blir det så ska jag köpa filter också till mina objektiv.

Inga kommentarer: