torsdag, mars 19, 2009

Arma mig

Faktiskt lite fyndig titel, fortsätter du läsa förstår du varför ;)

Min arm är fortfarande inte bra. Jag höll på att leka med katterna här och kastade en leksak som de sprang efter. Och i varje kast högg det till i armen.
Så Micke har "undersökt" mig nu och han misstänker att det är nåt knas med nån slemsäck eller vad han sa. Så det blir nog eventuellt ett läkarbesök imorrn för att fastställa problemet (iofs brukar de bara säga: jag kan tyvärr inte hitta något fel på dig, det blir 140 kr tack) och sedan kanske en sväng upp till bowlinghallen för att se hur det känns. Och sedan förmodligen ett snack med UK.. För eftersom vi har dubbel bortamatch på söndag vill jag inte åka om jag är skadad, vet inte ens om jag vill åka om jag är halvskadad. Då riskerar ju laget att tappa en spelare och det vill jag ju inte!

Fan, jävla arm! Kunde inte skadan ha satt sig i vänster arm istället?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har änna funderat på det men det är så krånglit. Vad gör man tex av bajskorven när man testat klart?