fredag, mars 13, 2009

Gjort mina val.. tror jag

Nu har jag valt ut mina 10 bilder som ska publiceras i Norrtälje Tidning. Tror jag.. Svårt är det!
Det blir ju mest porträtt/modellbilder eftersom det huvudsakligen är det jag fotar. Tror det blev 2 bilder som inte var det, hehe. Sedan måste jag bara höra med alla som är med på bilderna att det är okej att publicera dem. För tillfället har jag ingen plan B så jag hoppas alla säger ja!

Jag har skrivit klart texten som skulle med också, fast ändå inte. Den är klar men den blev så töntig och dålig så jag ska skriva om den. Ska få hjälp med det också! :)

Nu ska jag sova för imorrn är det ligamatch mot serieledarna och sedan är det Globen med Madde-gumsan på kvällen! Blir nog en härlig lördag!

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

intressant , ska kolla in det tror jag , se om jag spelar rätt.

ser att du bor i Norrtälje? eller i närheten iaf. coolers.

Anonym sa...

Svar från min blogg ; Hmm, jag har inte ens tänkt på att det är amerikanskt? Skumt! Men god glass gör de iaf ;)