tisdag, mars 17, 2009

Ironi 2K

Har varit ensam heeeeela dagen idag. Micke åkte tidigt imorse till Östhammar för han skulle fixa nåt med deras oljemaskin eller vad det var. Sedan kom han inte hem utan antar att han åkte direkt till jobbet.
Och jag som äääälskar att vara ensam. Tycker det är så roligt. Speciellt kvällstid.. När allt blir mörkt och tyst..

För de som inte förstod det var jag ironisk.

Jag blir alltid så nere när jag är ensam på kvällarna. Vet inte varför, blir bara det. Dagtid är det en annan sak, då är det mer ljud och ljus utanför. Men ju mörkare det blir, ju mer nere blir jag. Och ju mer nere jag blir, desto mer grubblar jag. Och ju mer jag grubblar, desto mer nere blir jag. Och ju mer.. ja, ni fattar. Ond cirkel.


Kom och krama mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Ja visst är den bra :) Ha en fortsatt fin kväll. Kram