måndag, september 14, 2009

Uppdrag: Disk

Blir så irriterad på vissa saker. Igår sa jag till på skarpen. Imorse med. Nu orkar jag inte.

Ska börja dagen med att diska. Kanske inte världens roligaste men det var bara för att jag och L sket i att diska igår. Vi orkade inte. Vi hade annat skoj för oss, haha. Helt galen söndagkväll blev det. Men rolig. Och när jag hade borstat tänderna igår kväll och skulle gå och lägga mig hade L skrivit en lapp till mig som låg på mitt sängbord;

"DU ÄR HELT UNDERBAR!"

Så då kunde jag somna med ett leende på läpparna.

Pratade lite med M igår också, det var trevligt, det var inte igår. Han kanske blir östgöte efter jul han med, vi får väl se. Det gör han helt rätt i isf, Norrköping är så himla mysigt och trevligt!

Visst ja, disken var det..

Ciao!

Inga kommentarer: