fredag, september 25, 2009

Nattliga tankar om utställning

Varför kommer jag alltid på massa fiffiga saker på nätterna?
Borde sova för länge sen men nu kom jag ju på sen sak och då var jag tvungen att blogga. Sen ska jag sova. Jag lovar. Tror jag.

Nåväl, låg och tänkte på att jag vill ta en bildserie och göra typ en utställning av det. Vet inte var eller när eller hur. Vet inte heller vad. Landskap och dylikt går bort, jag är värdelös på sånt.
Antingen göra nånting där jag fotar människor, som jag ju är bäst på. Utifrån nåt tema eller så. Genus kanske? Haha :P Nää, kanske inte :P Eller vad säger du L? ;)
Eller så av föremål, kanske typ försöka ta vackra bilder av enkla vardagsting. Hm nja jag vet inte. Men nånting sånt skulle jag vilja göra.
Inte för att tjäna pengar på det utan som marknadsföring. Antingen ha nån officiell utställning nånstans där folk kommer just för att titta på bilderna. Eller höra runt om man kan få hänga upp en mindre bildserie typ på nåt café eller nån restaurang.

Mmm sånt här ligger jag och tänker på när jag egentligen borde sova. Men nu har jag det iaf dokumenterat utifall jag har glömt det när jag vaknar.

Natti på er!

Inga kommentarer: