onsdag, september 30, 2009

Kul bridgekväll igår

Spelade bridge igår, var hur kul som helst! Äntligen, jag har ju laddat i typ en vecka. Vi spelade bra också, jag fick spela en massa. S var mest träkarl och sprang och fixade i kansliet hela tiden. Men det var bra övning och det var några kluriga brickor där jag fick ett killer försvar som jag ändå lyckades trockla hem på nåt vänster. Då växer man :D Och massor med beröm fick jag, det var också kul :D Så nu ser jag fram emot ikväll då det är fyrmanna, hoppas det går lika bra det.

Jag deltog också i nåt slags födelsedagsfirande senare på kvällen, som bestod av J spelandes på gitarren, egenskrivna riktigt grymma låtar, haha. Han har nåt på G där, jag ska lätt köpa skivan. Det kan iofs vara så att resten av världen inte är redo för hans nyskapande musik. But I'm ready baby, bring it on!
"Jag åker till Linköping för en motherfucking föreläsning..."

Inga kommentarer: