söndag, september 27, 2009

Lite foto och lite bowling och lite sånt

Bröllopsporträtten igår gick bra, de var så fina så :) Och det var vackert väder också, dock blåste det lite hårt. Men det gick fint ändå. Och Micke var med och assisterade, han skötte sig fint som vanligt. Säger inte mycket, jobbar i det tysta liksom :)

Nu ska jag börja göra i ordning mig för att åka till bowlinghallen, Micke och jag ska spela sthlmsmäss :D Ska bli sketakul att få tävla lite! Och nästa helg ska jag få spela liga, det blir dubbel borta i Sandviken med B-laget. Och inte nog med det, jag har mamsen med mig också som gör debut i nya klubben! :D Kommer bli skojsigt!

Har även ett fotouppdrag idag, hos min bror. Han vill ha barnporträtt så då ska jag ha med mig kameran. Sedan åker jag direkt därifrån till Sthlm och Peking. Frågan är om jag ska släpa med mig kameran då eller om jag skickar med den hem med Micke. Vi får se helt enkelt..

En intensiv avslutning på en ganska intensiv helg.

Inga kommentarer: