onsdag, augusti 31, 2005

Vilken surprise!

Idag när jag kom hem från jobbet, sa mamma att en Stefan Palm hade ringt och säkt mig angående ett jobb. Tänkte att det var nått jobb jag sökt så jag gick in på Min Sida på ams.se för där kan man se vad man har sökt.
Men nä, där fanns ingen från det företag han sa sig vara ifrån. Så jag ringde upp och då va han från ett sådant där bemanningsföretag, som typ ManPower som hyr ut folk åt företag eller vad man säger. Och tänka sig, de vill ha mina tjänster! =) Så jag ska på anställningsintervju imorrn så får vi se va som händer. Så kanske jag kan sluta på Bygdeboken, för det har varit så mycket strul med det, och så trassligt, inga listor stämmer och det är bara...krångligt.
Men vi får se va som händer. Blev iaf väldigt glatt överraskad när han ringde.


/Tilda

1 kommentar:

madde sa...

vad roliggt!! du får skriva igen när du vart på intervjuven så man får veta hur de gick.. ;P