lördag, augusti 06, 2005

Bråk och saknad

Gud vad jag hatar att dom bråkar. Alltid ska dom hålla på. Och mest är det mamma, men det är Sölve också. Men hon är så typiskt...kvinnlig och ska dra upp saker som hände för typ 10 år sedan. Hallå?!? Sånt är preskriberat, det är fusk!!! Och när man påpekar det så ska hon spela martyr och säger typ: Jag förstår om du hatar mig, jag är värdelös, jag ska lämna den här familjen. Ååh, jag hatar det!!! Sen är hon alltid så full på fredagskvällarna och då är man ju inte riktigt på samma nivå.

Saknar Micke massor! Varför måste han va i Idre när man behöver honom som mest?! Känner mig så ensam när han inte är här. Han är långt bort... Undrar om han tänker på mig... Undrar om han saknar mig lika mycket som jag saknar honom...

Så blev det inget Åland imorrn heller. Hade vart kul, har inte åkt dit på jättelänge.
Men men, så blev det.

Ska på visning på söndag på en 1:a här i Vigelsjö. Hoppas den är fin för det var skitbillig hyra. En bostadsrätt för 350 000 :-
Synd att inte Micke är hemma så han får se den. Ååh, saknar honom massor!!!

/Tilda

4 kommentarer:

madde sa...

ush då!! jag finns här om du känner dig ensam!!
så där e min mamma också.. hon säger också sådana saker som du skrev.. att hon ska dra och en massa saker.. fast då är det ju när hon bråkar med mig.. mamma och jag passar nog inte så bra ihop tror jag.. båda är lika envisa och vi blir lika fort arga och irreterade.. :)
hoppas det är en fin lägenhet!! *håller tummen* :P
ha de bra gumman!! puss å kram!!

Tilda sa...

Jo, föräldrar kan va en pina ibland. Det är en av anledningarna till att jag så gärna vill flytta härifrån, att slippa höra deras jävla bråk. Nackdelen är väl att då ringer mamma till mig och gråter om jag inte bor hemma... *suck*

madde sa...

jaa det är nog så.. det är de som är jobbigt att man inte kan va där då men ändå SÅ skönt!! har du pratat med micke idag då?? han kanske kan få dig att må lite bättre.. :P puss å kram!!

Tilda sa...

Jo han ringde för en liten stund sen. Blev jätteglad över att höra hans röst!