söndag, augusti 28, 2005

Brum brum

Nu har vi fått tag på ett nytt åk. En liten söt Ford Fiesta, grå. Går som ett skott. Eller nått. Haha, det rimmade.
Men den känns ju betydligt säkrare att åka omkring i än den andra skruttbilen. Så det är bra. Och besiktigad och skattad och hela tjofräsen, kan det bli bättre?
Och nu är den nytankad (tack älskling) så nu är det bara ut å gasa, haha.

Har renoverat hela dagen idag, men det är värt att slit för det blir så himla fint. Ska bli superkul att flytta in! =D

Imorrn är det ligapremiär. Ska bli spännande. Få se hur det går. Men om det skulle gå dåligt, så ingår det i spelet ;-) Mitt nya motto! =)

Nej, nu är det dags för sängen. Orkar inte skriva mer nu. Finns inte mkt mer att skriva.

/Tilda

7 kommentarer:

madde sa...

ok.. det låter bra med ny bil!! den andra ser inte så säker ut om man får säga så..;P
det gick vl bra idag?? jag va ju där en stund men orkade inte stanna.. det gick ju så bra ändå för er!!
ha de bra!! puss å kram!!

Tilda sa...

Jo det gick bra, vi vann ju och hade jättebra slagning. Min insats kan diskuteras, men jag är rätt nöjd ändå. =)

Anonym sa...

Själv åker man fortfarande omkring i sin Citroën BX19 GTi från 1989.. körde 1400 km sen i torsdags... och den håller fortfarande ihop...

/J

Anonym sa...

Kom just på att jag måste testa "Other"-läget när man svarar också så här kommer ett svar till...

Inte särskilt intressant, men ändå...

Kram på er allihop, eller nåt...

madde sa...

nu har du blivit dålig på att skriva här.. ;P haha!! puss&kram!!

Tilda sa...

Vem jämför du med? Dig? Isåfall är jag väldigt bra! =P Puss o kram!

madde sa...

haha!! jaja det pratar vi inte om!!! ;P haha!! puss&kram!!