torsdag, augusti 18, 2005

Rusta och bilproblem

Idag har vi varit på Rusta och börjat handla till lägenheten. Vi handlade tapeter och färg till tak och väggar. Gud vad härligt det känns att vi äntligen är på gång! Fast vi får inte göra något i lägenheten förrän tidigast i helgen. Men ändå! =)
Imorrn ska vi titta på en begagnad bokhylla också, en jättefin! Den var lite stor, alltså lång, men den går att dela för den är i flera sektioner.

Men nu har vi fått andra problem på halsen. Bilen som vi hade blivit lovade av Micke Södergrens son, nähä, den hade han bytt bort. Har ni hört på maken till dålig stil?! BYTT BORT?!? Hmpf...Jag blev iaf irriterad! Jaha, nu står vi snart utan bil. Och jag måste ha bil i jobbet, om jag nu tar det här jobbet. Men imorrn, innan bokhyllan, ska vi åka och kolla på två bilar som stod i fyndmarknaden. Det blir ju en extra utgift, men runt 6000 hade vi ju räknat med för bil iaf så det ska väl gå bra.

Första träningen för säsongen var idag också. Träffade Jessica och Macke, som jag inte träffat på...like for ever... Det gick över förväntan att träna faktiskt. Jobbar på det där med armen, det känns riktigt bra! Tryckte in 225 i sista serien, fast jag var som tröttast då. Jaja, så kan det gå.

Jag undrar var J håller hus...Jaja, han dyker väl upp.

Gud vad jag säger/skriver "jaja" hela tiden...jaja... =P

/Tilda

5 kommentarer:

madde sa...

oj oj.. vilket spännande liv du har med både lägenhet och bil.. ;P haha!! riktigt roligt låter det som!!

Tilda sa...

Mjo, nu händer det mkt på en gång!

madde sa...

jaa!! det är roligt!! :D

Anonym sa...

Jag var ju på Gotland den veckan. Trodde jag hade sagt det men tydligen inte. Där ser man vad slarvig jag kan vara...

Har ju Gotländsk släkt om inte annat, även om jag bara träffade mormor av dem när jag var där...

/J

Tilda sa...

Jo nu vet jag ju var du höll hus! =P