måndag, augusti 08, 2005

Hemkomst och ev nytt boende

Ååh nu är han hemma igen!!! Gud vad skönt det känns att känna hans armar om mig igen! =)
Och snart är det jag som åker ifrån honom...=( Men för en helg i Trosa med tjejerna är det nått jag kan leva med. Sorry honey, hehe.

Den där lägenheten som vi kollade på, på Vigelsjövägen var väldigt fin! Tyckte jag iaf! Mamma klagade förstås på städning och så där, men henne får man ha överseende med. Det är bara sån hon är ju.
Men vi ska ev kolla på en till lägenhet på Domherrevägen var nu det ligger. Den såg iaf riktigt fräsch ut på bilderna, men bilderna ljuger ju oftast lite. Jag menar, kameran lägger ju på minst 5 kilo!!! Haha, nu var jag väl lustig.
Nej då. Men nu känns det iaf inte lika hopplöst att hitta ett eget boende för mig och Micke.

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället.

/Tilda

2 kommentarer:

madde sa...

guud va kul!! nu har ljuset kommit!! :) jag känner det på mig!! :P ha de bra gumman!!
puss å kram!!

Tilda sa...

Ja jag hoppas verkligen att vi snart får en möjlighet att flytta härifrån!!!