onsdag, augusti 03, 2005

Löparö

Jag har varit på landet i hela 5 dagar nu! Skönt var det med lite minisemester men det är ännu skönare att vara hemma igen.
Anders var med ute ett par dagar. Det var skojsigt. Vi fiskade. Sen spelade vi RISK, det sket ner sig lite men jaja, jag blir bättre på det där.
Sedan åkte han hem på söndagen och Micke åkte med för de skulle golfa. Jag hade jättetråkigt hela dagen, gick upp till pappa och Ninna en sväng men dom är ju lagom roliga också...
Sen kom Micke tilbaka, då blev jag så glad så jag kramade och pussade på han jättemycket och ville inte släppa taget.
Sedan har vi fiskat massor, jag och Micke. Typ varje dag. Och spelat spel. Och vant oss vid att bara ha 1:an, 2:an och 4:an att titta på, på tv:n. Men det har funkat...
Och idag kom den lilla söta hunden! Pappa har köpt en till jue! Så himla gullig! Hoppade omkring och lekte och stojade och kissade inne två gånger hann hon med medan vi var där, hehe.
Zmilla heter hon. Så nu har de två hundar; Zmilla och Tessa. Tessa skällde lite och morrade och så där bara för att visa vem som bestämde. Men annars gick det bra! Men gud så himla gullig hon va! =)

Ja det var väl allt. Nu är man tillbaka igen.

/Tilda

2 kommentarer:

madde sa...

jaa.. jag tyckte du inte hade vart ute på msn eller någonstans på länge.. då fick ajg min förklaring.. tack tack!! ;P
vad roligt!! du har bara slappat i nästan en vecka.. gud så skönt!! fast det har ju jag med men ändå.. :P
puss å kram!!

Tilda sa...

Haha ja. Jag lever ju som arbetslös nu... =)