söndag, augusti 21, 2005

Orka komma på nån rubrik...

Gud vad kul, nu har vi verkligen kommit igång med lägenheten! Vi har målat hela rummet, men det ska målas igen för det blir snyggare färg då. Vi har målat taket. Och nu håller Sölve på och röjer i köket, målar lister och så småningom kommer det upp nya snygga tapeter. Sen är det hallen där det också ska tapetseras samt läggas nya golv. Och det blir så fint allting! =D Det är så kul! =D

Har spelat träningsmatch idag i Östhammar. Vi krossade dom med 15-5 och då ska gudarna veta att vi var ganska långt ifrån ordinarie damlag. Jag dunkade in 763, kändes skitbra! =D Det finns kvar där inne nånstans, allt det man lärt sig. Emelie spelade kanonbra! Jag är så impad över henne, hon sopade hem 806 hon minsann! Coolt jue! =D

Sofie mår inte så bra för tillfället, stackarn. Jag lider med henne, vet precis vad hon går igenom! Sebbe valde tydligen nån annan brutta istället för henne. Usch vad hemskt. Framför henne nu ligger många nätter av ändlöst gråtande och en smärta som skär i bröstet. Det är inte kul. Hoppas hon har nån att kramas med ibland när hon känner sig nere. Det hjälper något.

Nej nu ska jag spela RCT. Har bara en bana kvar, sen ska Micke få tillbaka sin dator. Kanske... =P


/Tilda

3 kommentarer:

madde sa...

vad roligt att det gick bra!!! jag höll tummen hela dagen!!
ojjj.. nu kom jag på att du skulle ju hämta mig.. :S FÖRLÅT!!!
jag glömde helt bort!!! :S

Tilda sa...

Gör inget. Fick höra att du inte skulle med så... =)
Ja det var riktigt kul att det gick så bra! =)

madde sa...

ok.. vad bra!! jag blev rädd att du typ hade stått och väntat på mig eller någe.. :S tur då!! :d