tisdag, augusti 16, 2005

Kickoff och egen lya!

Jag har ju varit i Trosa på kickoff med bowlingdamerna. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det. Madde sammanfattade så bra. =)
Men hur som helst, det var en helknasig men skitskojig helg! Det var fylle-sms, friidrott, tårta, bowling, simfötter, tjuvrökning, myggor, spindlar, Åke, tzatziki, ögonbryn, regn, shopping och en jäkla massa garv! Man missar mycket om man inte åker med… *pikar Emelie och Sofie*

Just nu är jag så glad i kroppen så jag kan inte koncentrera mig på någonting.
Äntligen ska vi få flytta härifrån!!! =D Nu ikväll skrev mamma och Sölve på kontraktet! =D Gud vad bra det känns. Det är visserligen ganska litet, men det är något eget och jag tror det kommer att bli hur bra som helst och jag längtar massor efter att få sätta igång med det!
Drömde helknasigt om det inatt. Vi skulle renovera lägenheten fast i drömmen var det en annan lägenhet, en 2:a eller 3:a. Vi hade ställt in en säng i sovrummet så vi sov där första natten. Sov där gjorde också Henkan. Sjukt men ändå, han gjorde det iaf. Sen dagen efter när vi vaknade så hade mamma möblerat hela vardagsrummet, med hyllor och skåp. Hon hade dessutom ställt dit glas och prydnadssaker och fotografier. Då blev jag jättearg och sa att vi hade ju kommit överens om att vi inte skulle ställa in några möbler innan vi hade renoverat. Men hon sa att hon tyckte att det var så fint så hon kunde inte låta bli. Jaja…

Har inte pratat med J på snart en vecka. Saknar lite… Vet inte varför, känns bara lite tomt på någe vis.

Imorrn börjar skolan. Om det nu blir den. Det vet jag ju på fredag. Och blir det inte skolan blir det ju jobb. Hoppas verkligen att jobbet är något för mig. Och att jag är/blir anställd. Men det visar sig. Jaja, glider nu…

/Tilda

4 kommentarer:

madde sa...

GUUUD VAD ROLIGT!! jag håller alla tummar jag ahr och stortårna på att ni får de så fint som möjligt!! :P HAHA!! det vet jag att ni får!!
VEM FAAAAN ÄR J??!!!???!! URSÄKTA SVORDOMEN!! :p
HAHA!!

Tilda sa...

Jag tror vi kommer få väldigt mysigt! Enda nackdelen är att det är lite litet. Man vill ju helst ha ett marbord men det tror jag inte vi får in... Men men, vi får se.

Haha, vem J är får du iaf inte veta av mig. Du får ta reda på det själv har jag ju sagt! =P

madde sa...

haha!! nee jag orkar inte.. jag ahr inte tid med sånt!! men om jag ska ta reda på det så ska man väl få en ledtråd?? man brukar ju få de.. ;P

Tilda sa...

Okej, du kan få en ledtråd. Det är en han... =P

*kram*