torsdag, september 01, 2005

*glad*

Nu är Tilda glad! För nu är lägenheten i princip färdig och nu kan vi börja flytta in. Vi ska till IKEA imorrn och shoppa loss, weeeii!!! =D
Sen är jag glad för att jag förmodligen kommer att byta jobb inom en snar framtid. Bli kontorsråtta, haha. Hoppas hoppas hoppas, för det är det jag har velat hela tiden! =D
Nu känns det äntligen som om det går lite framåt i livet, som om allt ordnar sig till det bästa.
Och en jättefin inflyttningspresent fick vi av Mamma och Sölve, vi fick det där köksbordet med 4 stolar + dynor som vi tittade på på Mio. Och det blir man ju inte mindre glad av för det kostade en del...Sen fick jag 5000 av pappa för att Jens och Joachim hade fått det när dom flyttade in. Och då blev leendet ännu lite bredare.
Ååh, jag är så lycklig just nu så jag kan spricka.
Önskar alla va det...Önskar Sofie va det...

Jaja, det var allt för nu.
Över och ut...
/Tilda

2 kommentarer:

madde sa...

¨åhhh vad glad jag blir för din skull!!! nu har du liksom blivit vuxen känns det som!!! ;P haha!!
puss&kram på dig!!

Tilda sa...

haha, jag har lång väg kvar till vuxen lilla vän, oroa dig inte! =D