lördag, september 17, 2005

Utan internet försmäktar vi på denna ö

Det var ett tag sen jag skrev här nu. Kan ju bero på att jag inte haft tillgång till internet sen jag flyttade. Sen vi flyttade. =)
Men nu är man hemma och snyltar lite god mat av mamma och då passar man på, hehe.
Nejrå, hon fyller faktiskt år idag, det är därför vi är här. Gamla kärringen, 45 bast, haha. Nejdå, skämta bara.
Ska snart äta tårta, mumsigt. Men just nu är jag så mätt så jag tror jag väntar lite med det.

Allt rullar på på jobbet, kan fortfarande knappt fatta att jag har ett. Just nu jobbar jag deltid på kontoret, och jobbar deltid på NOTE i deras reception/växel. Det är skitskoj, det är skönt att varva. Dagarna går fortare då.

Tror Sofie är lite gladare, hon ser gladare ut iaf. Hoppas att hon repar sig så vi får tillbaka den glada Sofie. Fast det förstås, hon kan ju va lika ledsen som förut. Jag menar, bara för att hon inte gråter behöver inte der betyda att hon inte är ledsen...
Hon och Micke messar typ varje dag.........Undrar vad de skriver till varan.......Säkert tröstar han henne och så där........Finns där för henne när hon behöver honom.......Vilket hon gör nu.......och hela tiden.........

Ska gå nu. Vi får förmodligen ADSL på måndag så då kan man äntligen få internet tillbaka.
Until we meet again.../Tilda

1 kommentar:

madde sa...

hej hej!! jag har inte heller skrivit i min blogg på länge..har vart i idre den här veckan.. :D men ajg får skriva nån dag.. nu måste ajg gå och plugga på matteprovet till imorrn.. sånt som du nu slipper!!
men du verkar må bra och det fanns inte så mycket att kommentera!! =D
puss&kram