torsdag, april 02, 2009

Wonderful day

Idag har jag känt mig uppåt! Inte så konstigt med tanke på att dagen har varit helt fantastisk!
Plåtningen gick suveränt, blev en hel del godbitar i kameran! Linni är ju så duktig på att modella så det är inte klokt! Och Madde + styling = sant! Och vi tre tillsammans är liksom som Uncle Ben's - alltid perfekt resultat!











Träffade bror min efter plåtningen också. Vi gick och fikade och pratade foto oavbrutet under hela tiden. Tror inte vi hann med att prata om nåt annat faktiskt. Var jättemysigt, får ju inte chansen att träffa mina bröder överdrivet ofta så.

Nu har jag massor att göra, med bildredigering och plugg och däremellan ska jag försöka hinna med att slänga i en maskin tvätt också.
Tänkte faktiskt skriva en att-göra-lista imorse men insåg att den skulle bli så lång så då skulle jag ändå inte hinna göra nåt på den för det skulle ta hela dagen att skriva den, haha!

Inga kommentarer: