tisdag, april 14, 2009

Om lite ditt och datt

Jag har egentligen massor att skriva, jag har bara glömt av bloggen lite idag.
Men fotograferingen idag gick bra, Ingrid är så otroligt söt, väldigt tacksamt att ha henne framför kameran. Hon blev nästan blind idag iofs, men vi fick några fina bilder, hehe ;) Tror jag, jag har faktiskt inte laddat upp dem på datorn än. Och inte bilderna från igår heller. Men ska göra det. Imorgon.
Just nu sitter jag på skatteverkets hemsida. Men behöver hjälp. Men brorsan svarar inte. Tusan. Jaja, får fortsätta senare, måste leta upp nån t-shirt och kortbyxor så jag har något att träna i. Bowling idag ju! :D Fast jag har fortfarande träningsvärk sedan styrketräningen, hur ska det gå? Klen, jag vet :P

Jag avslutar med lite ironi:
Vilket sammanhängande blogginlägg det blev..

Inga kommentarer: