torsdag, april 30, 2009

Borta hela dagen

Har inte varit hemma på hela dagen idag. Åkte bussen vid 8 imorse in till bror i Sollentuna och fick för första gången träffa min söta lille brorson Isak :) Han har smilgropar också, så himla sött ^^ Jag är svag för smilgropar! Men han hade ingen bra dag, han hade trassligt med magen så han grinade mest hela tiden när jag var där.

Sedan åkte jag vidare till Sara och vi hade alltmänt myspys i solen med glass och jordgubbar och prat om ditt och datt. Så lätt och härligt att umgås med dig vännen! (F)

När jag kom hem gick jag direkt till mamma och lånade bilen, åkte sedan och handlade kinamat och tog med till sambon som satt i bowlinghallen där det var EN människa som spelade. Kul..

Har egentligen en del annat att skriva men det får vänta till en annan dag. Kanske imorn. Typ.
Nu är Tilda trött så nu blir det att nanna kudde.

Inga kommentarer: