söndag, april 26, 2009

Twin models

Så är dagens andra plåtning avklarad, den här gången hade jag vackra tvillingsystrar framför kameran, Emelie och Sofie. Lånade dem som modeller för behövde lite "familjebilder" till hemsidan och vad passar bättre än systerlig kärlek?
Tredje systern Lisa var också med, hon assisterade mig :) Och vilken skill med reflexskärmen, en riktig naturbegåvning trots det svaga ljuset. Nobelpris i glimt! ;)

Nu har jag skaffat mig redigeringsjobb iaf. Och det tar inte slut där, imorn bitti åker jag ut till Blidö och fotar. Sedan har jag tisdagen på mig att jobba ikapp med lite redigering för på onsdag är det ny plåtning.
But I wouldn't have it any other way, livet är som mest underbart när jag får fota! :D

-------------------------------------------------------
VM i Dåliga Bortförklaringar.
And we have a clear winner!
-------------------------------------------------------

2 kommentarer:

Sofie H sa...

Gu så spännande och kul det ska bli och se de redigerade resultatet sen! :D vill se all bilder nuuuuuuuuuuu ;D

Emelie sa...

Kan tänka mig att man kan få både roliga och häftiga bilder på ett tvilling par! :)